سوالات متداول

سرویس پیک موتوری آنلاین که به وسیله آن می توانید کالای خود را به هر جایی(از شهر اصفهان) که می خواهید بفرستید.
زمان پاسخ گویی پشتیبانی از ساعت 9 صبح تا 10 شب می باشد. زمان سرویس دهی از ساعت 9 صبح تا 10 شب می باشد.
نرخ هزینه پیک موتوری بر اساس فرمول نوین و استاندارد حمل و نقل و که با توجه به اطلاعاتی که از GPS و مسافت طی شده می گیرد محاسبه می کند.
شما از زمان سفارش تا زمانی که پیک موتوری, کالا(مرسوله) را از شما برای تحویل دادن نگرفته باشد امکان لغو کردن را دارید.
خیر شما در هر شغل و جایگاهی می توانید از خدمات آیرو استفاده کنید.
بله شما می توانید سابقه تمام سفارش های موفق و نا موفق را مشاهده کنید.
شما می توانید هزینه پیک را به 2 صورت نقدی و اعتباری بدهید. اگر اعتباری را انتخاب کنید می توانید با شارژ حساب کاربری خود هزینه را بپردازید.

اگر نقدی را انتخاب کنید با پرداخت وجه به پیک موتوری می توانید هزینه را بپردازید.

نکته : امکان پرداخت به صورت اعتباری ممکن است برای گیرنده وجود نداشته باشد.

نکته 2 : شما می توانید پرداخت هزینه را بر عهده گیرنده یا فرستنده قرار دهید.

برای ارتباط برقرار کردن با بخش پشتیبانی می توانید با شماره ۱۱۸ ۱۸ ۹۵۰ ۰۳۱ تماس بگیرید یا یک ایمیل به info@iropeyk.ir بفرستید.

1.داشتن انتقاد در مورد کارکرد برنامه

2.برای آگاهی یافتن از شرایط استخدام آیرو شدن

3.در صورت پیامک نیامدن برای گوشی شما در هنگام ثبت نام

4.پیشنهاد و انتقاد در مورد رفتار پیک موتوری ها

5.لغو اضطراری سفارش

6 .مشکلات در هنگام سرویس دهی